Jak může být řemeslník na internetu dobře vidět?

Abyste získal jako řemeslník více zakázek, musíte být na internetu vidět. A zákazníci Vás zde musí snadno najít. Investoři musí zjistit, že jste pro ně ten pravý řemeslník a zadat Vám práci. Jak investoři zjistí, že jste ten pravý, se můžete dozvědět v článku Jak prodat vyšší cenu za řemeslo. Nyní se podíváme, jak Vás zákazníci najdou.

Většina mladších zákazníků nyní vyhledává na internetu.

Musíte být tedy snadně dohledatelní na Googlu, Seznamu a v dalších webech, kam chodí návštěvníci hledat řemeslníky.

Buďte na Google

Na Googlu můžete svoji firmu přidat přihlášením na odkaz: https://www.google.cz/intl/cs/business/. Základní zobrazení v mapě a na Googlu je zdarma. Určitě si ho tedy zařiďte. Najde Vás tak spousta investorů ve Vašem okolí.

Buďte na Seznam.cz

Na Seznam.cz se můžete registrovat také zdarma po kliknutí na odkaz  https://admin.firmy.cz/nova-firma-ico/0 a po vyplněním údajů Vás opět může najít spousta nových zákazníků.

Buďte na KvalitniStavebniMaterialy.cz

Dále byste neměli určitě chybět ve vyhledávači firem na www.KvalitniStavebniMaterialy.cz/remeslnici. Vyplňte hodnocení kvality výrobků a reklamu máte také zdarma. Investoři, kteří hledají kvalitní stavební materiály, hledají i kvalitní firmy, které by jim materiály do stavby instalovali. Navíc se dostanete do losování o ceny v hodnotě 250.000 Kč (vše je platné v průběhu hlasování).

Buďte na Facebooku

Neměli byste také chybět na Facebooku. Zařiďte si firemní účet na Facebooku a vkládejte vždy fotky realizací, když zrovna nějakou zakázku dokončíte. Úplně nejlepší je dělat fotoreportáže, ke kterým je Facebook jak stvořený. Nafoťe původní místo (koupelnu, střechu, kuchyň), pak několik fotek během provádění prací a nakonec výsledek. Celá fotoreportáž slouží jako reference Vašich prací. Nezapomeňte požádat investora, aby Vám vždy pod dokončenou zakázku napsal nějaké hodnocení. Získáte tím dvě výhody:

  1. pozitivní doporučení pro případné návštěvníky vašeho facebookového profilu a
  2. komentář investora se ukáže všem jeho přátelům, takže budou vědět, kdo zakázku zhotovil a tím se dostanou na Váš facebookový profil a můžete tak získat dalšího zákazníka na základě kladných referencí.

Vše je snadné, rychlé, účinné a zdarma. Můžete jen získat nové zákazníky za ½ hodiny Vašeho času.

 

Jak získat ještě více zakázek?

Máte zkušenosti s reklamou řemeslníků. Podělte se o ně v diskuzi níže.