Kvalitu stavebních materiálů hodnotily stovky profesionálů. Jak jsme získali jejich hodnocení?

Letošního ročníku se zúčastnilo více než 700 profesionálů ze stavebních realizačních firem a řemeslníků. Neexistuje žádný jiný projekt hodnocení kvality stavebních výrobků, kde by se do hlasování zapojilo tolik stavebních profesionálů. Sehnat hodnocení od tolika profesionálů není ale vůbec jednoduché. Snadné nebylo ani zpracovat takové množství dat od řemeslníků. Jak jsme vše zvládli si dočtete v tomto článku.

Hlasování probíhalo od 11.11.2016 do 31.3.2017, tedy v době, kdy se stavebnictví kvůli počasí zastaví a řemeslníci mají více času a mohou se věnovat hodnocení kvality stavebních materiálů. V databázi jsme měli kontakty na více než 25.000 stavebních firem z různých oborů. Některé jsme kontaktovali opakovaně e-mailem, některé telefonicky nebo pomocí sms. Kontaktovali jsme také profesní sdružení a cechy. Vstříc nám vyšel Cech instalatérů (více o Cechu instalatérů se dozvíte na www.cechinstalaterucr.cz), který kontaktoval své členy a požádal je o jejich hodnocení a také projekt Nejřemeslníci.cz (největší vyhledávač kvalitních řemeslníků v okolí www.nejremeslnici.cz), který kontaktoval řemeslníky sdružené ve své databázi. Z tak velkého počtu kontaktovaných se hodnocení zúčastnilo přes 700 řemeslníků. Jedná se tak o největší hodnocení, jaké v ČR proběhlo a Vy se můžete dozvědět bližší informace o hodnocení kvality od stovek profesionálů, kteří se zapojili.

Všichni řemeslníci mohli získat za své hodnocení reklamu na tomto webu zdarma a všichni hlasující postoupili do losování o skipasy na Lipno a do Kout nad Desnou, kartony piv Gambrinus, předplatné časopisů Sruby a roubenky a předplatné časopisů Dřevostavby, dále lasery, kladiva, metry, vodováhy a další nářadí od Stanley a akuvrtačky od DeWALT.

Samotný průběh hlasování a hodnocení kvality probíhal ve webovém rozhraní výzkumné agentury Admosphere. Hlasující v každé kategorii nejdříve volili jaké materiály používali v minulém roce, následně hodnotili jejich kvalitu na škále od 10 do 1, a pak volili nejlepší značku materiálů. Díky tomu, že hlasování probíhalo na internetu a stavební profesionálové měli možnost vše vyplňovat samostatně a dobrovolně na internetu a v momentě, jaký si sami zvolili a nikdo neměl možnost je jakkoliv během hlasování a hodnocení ovlivňovat, je toto hlasování zcela nezávislé a nezmanipulované.

Vyhodnocení hlasování a zpracování výsledků jsme také nechali na profesionální výzkumné agentuře Admosphere, která zpracovávala výsledky ihned po skončení hlasování. Na výzkumnou agenturu Admosphere jsme se obrátili, protože patří mezi nejlepší výzkumné agentury v ČR a vy tak máte zajištěno, že jsme nemohli s výsledky jakkoliv manipulovat a veškerá hodnocení stavebních profesionálů jsou nezávisle zpracována.

S výsledky hodnocení kvality od největšího počtu stavebních profesionálů se můžete seznámit zde: kvalitnistavebnimaterialy.cz/nejkvalitnejsi-materialy/